Storsjöcupen.

Kundtidning för evenemang.

Arrangörerna av fotbollsturneringen Storsjöcupen tog hjälp av Bonnier News för att nå ut till deltagare, turister och åskådare med info om cupen. Brand Studio har hjälpt kunden med samordning, upplägg och layout av tidningen Storsjöcupen. Ett tajt samarbete som uppskattades av kund:

“Vi pratar och skryter om er internt och vi har sagt det förut till er men det tål att upprepas:
Om alla var som er i öppenhet, hjälpsamhet, lösningsorienterade, ödmjuka, professionella, kunniga, glada, positiva, service-minded, bemötande, kommunikativa etc så skulle livet vara en dans på rosor! Tack för att ni finns och tack för att ni hjälper oss på det fantastiska sätt ni gör!”

Storsjöcupen distribuerades med Östersunds-Posten, Länstidningen Östersund samt ställ runt om på cup-området. En norsk version delades även ut med Trönderavisa i Trönderlag med omnejd. Annonserna som finansierar delar av tidningen kommer från cupens samarbetspartners samt från Bonnier News, där Bonnier News stöttar cupen och lokala ungdomsfotbollen genom att ge tillbaka 10% av annonsintäkterna.

KUND Föreningen Storsjöcupen | PRODUKT Kundtidning | ÅR 2022
KANAL Ibladning Östersunds-Posten, Länstidningen Östersund | KONTAKT medieproduktion@bonniernews.se

Storsjöcupen 2022
Storsjöcupen 2022

Vill du ser fler av våra case?

Våra publicister.