Apollo – Go. Live a little.

Profiltätt reseprogram med maximal effekt.

Innehållsreceptet för Apollo-kampanjen är lika enkelt som genialt. Resor och kändisar – två ämnen som gifter sig perfekt med kvällstidningstonaliteten på Expressen.

I Apollos “Go. Live a little!” upptäcker ett gäng folkkära profiler några av sommarens hetaste resmål tillsammans. Den trygge programledaren Erik Segerstedt guidar oss genom utmaningar tillsammans med en namnkunnig ensemble deltagare, bestående av bland andra Mello-stjärnan Klara Hammarström, friidrottaren Michel Tornéus med fler. Resultatet blir en varm och mänsklig skildring från såväl välkända semesterorter som ännu oupptäckta pärlor.

Med kampanjen utnyttjar vi Expressens stora räckvidd. Vi når både de läsare som är intresserade av kändisarnas upptåg och de som söker inspiration inför nästa resa. Det här går i linje med tidningens tradition av redaktionell nöjes- och resejournalistik. Siffrorna får tala för sig själva.

BRANSCH Hälsa & Träning, Underhållninh  |  PRODUKT Video, digital native
ÅR 2022-  |  KANAL Expressen  |  KONTAKT brandstudio-sales@bonniernews.se

Vill du ser fler av våra case?

Våra publicister.