by Patrik Hermansson | Aug 17, 2023
HBO – The Home of Series Lyxigt och interaktivt om verklighetenbakom serierna. HBO positionerar sig som “the Home of Series”. Men hur gör man engagerande innehåll av så vitt skilda serier som “Billions”, “Rick & Morty” och “Westworld”? Lösningen blev en...
by Patrik Hermansson | Aug 17, 2023
TOYOTA. Elegant och informativt om ny bilmodell. Toyota ville lansera sin C-HR GR SPORT på ett sätt som resonerade med den svenska marknaden. Här såg vi en möjlighet att göra något mer än produktfokuserad bilreklam. Vissa älskar bilar, och behöver resa. Andra älskar...
by Patrik Hermansson | Aug 17, 2023
LEOVEGAS. Galen julkalender med skratt och lek. Julen 2020 blev knappast vad någon hoppats på. Så spelbolaget LeoVegas ville sprida lite glädje i vintermörkret, och samtidigt uppmärksamma sin produkt livecasino. Lösningen blev Hjuleokalendern, en minst sagt skruvad...
by Patrik Hermansson | Aug 17, 2023
TELIA. Tidning för seniorer om ny teknik. När pandemin satte stopp för Telias workshopturné Mer Digital, tänkt att hjälpa den äldre generationen över den digitala tröskeln, kom de till oss för att hitta nya sätt att nå målgruppen – som nu blivit än mer isolerad....
by Patrik Hermansson | Aug 17, 2023
Södertälje Science Park. Livesänd plattform för framtidens idéer. Varje år samlas företag och intresseorganisationer i Södertälje för att diskutera framtidslösningar under Science Week. När pandemin satte stopp för att ses fysiskt vände sig arrangörerna till Bonnier...