by Patrik Hermansson | Aug 17, 2023
Södertälje Science Park. Livesänd plattform för framtidens idéer. Varje år samlas företag och intresseorganisationer i Södertälje för att diskutera framtidslösningar under Science Week. När pandemin satte stopp för att ses fysiskt vände sig arrangörerna till Bonnier...
by Patrik Hermansson | Aug 10, 2023
KRY. Publikens frågor till TV-doktorn. För många är Kry enbart en digital läkartjänst, men med sina fysiska mottagningar vill Kry visa att man är en inkluderande och tillgänglig vårdgivare. Brand Studios uppdrag var att få ut det budskapet. Tillsammans med Kry skapade...
by Patrik Hermansson | Aug 9, 2023
XL-BYGG. TV och native om spännande byggprojekt. Genom sin lokala närvaro hade XL-BYGG länge sett ett stort behov av hjälp med byggprojekt hos ideella föreningar och organisationer. XL-Hjälpen ger föreningar chansen att nominera ett drömprojekt och i samarbete med...
by Patrik Hermansson | Aug 9, 2023
IG. Podden som blev exklusivt TV-program. Tradingplattformen IG ville växa mer i Sverige och locka över kunder från de två huvudkonkurrenter som i dag dominerar den svenska marknaden. Genom podcasten IG Börssnack – som leds av börsprofilerna Jonas Olavi och Erik...
by Patrik Hermansson | Jul 4, 2023
Unibet. Glada miner när Glenn möter Fotbollssveriges skönaste profiler. Unibet är en huvudspelare inom den svenska bettingmarknaden, och med hjälp av sina unika rättigheter för Allsvenskan och Superettan ville man komma ännu närmre befintliga och nya kunder genom att...